ul. Kilińskiego 11, 63-000 Środa Wielkopolska
tel. 798 303 623
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Standardy ochrony małoletnich w Tyk Tak Angielski dla Dzieci wrzesień 2024 r. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie Standardów bez zgody autora jest zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej
Celem wszystkich działań podejmowanych przez Tyk Tak angielski dla dzieci prowadzoną przez Aleksandra Paillard jest zapewnienie dzieciom (małoletnim) poniżej 18 r.ż. możliwości rozwoju w poczuciu bezpieczeństwa. Dzięki transparentnym i pisemnym zasadom określonym w Standardach Ochrony Małoletnich (dalej jako Standardy) zobowiązujemy się dokładać wszelkiej staranności, aby małoletni w naszej przestrzeni mogli czuć się swobodnie i byli chronieni przed przemocą. Wprowadzone przez nas Standardy to szczególny środek ochrony małoletnich przewidziany przez ustawę z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Standardy ochrony małoletnich postrzegamy nie tylko jako wyraz dostosowania się do obowiązku prawnego, ale także podkreślenie tego, że dzieci, które biorą udział w naszych zajęciach, stanowią dla nas najcenniejszy zasób, który chcemy wspierać i chronić. Realizujemy nasze działania zgodnie z obowiązującym prawem, jak również z uwzględnieniem Wytycznych, których celem jest ochrona dzieci przed krzywdzeniem. Opieramy się także na naszym wykształceniu, doświadczeniu oraz umiejętnościach, które w sposób ciągły doskonalimy, aby jak najefektywniej dostosować się do zmieniających się wymagań i zbudować relacje, które będą trwałe i oparte na zaufaniu. Wymagania stawiane przez ustawodawcę są wysokie, jednak wierzymy, że poprzez wspólne zaangażowanie jesteśmy w stanie je wypełnić i chronić dzieci oraz młodzież w sposób, który uniemożliwi ich krzywdzenie. Dbamy o przestrzeganie praw dziecka, w tym prawo do ochrony przed przemocą i angażujemy się w inicjatywy wspierające nasze wartości. Dziecko ma prawo do wyrażania swoich myśli, uczuć i obaw, co pomaga nam we wczesnym wykrywaniu sygnałów potencjalnego krzywdzenia dzieci. Dzięki temu dzieci mogą dzielić się z nami problemami, które pojawiają się w ich środowisku szkolnym czy wśród rówieśników, a Aktywne słuchanie dzieci
Promujemy naukę poprzez zabawę, aby dziecko mogło czerpać radość z odkrywania świata w sposób naturalny i ekscytujący. To pomaga nam tworzyć bezpieczną przestrzeń dla dziecka, w której może być sobą. my możemy na wczesnym etapie informować rodziców o zauważonych sygnałach. Radosna nauka i zabawa Wspieranie naszych Uczniów w rozwijaniu umiejętności, pasji i talentów Wierzymy w to, że dzieci potrzebują osobistego wsparcia w rozwoju swoich umiejętności, talentów i pasji i chcemy im to zapewnić. Chcemy być ich partnerem na wspólnej drodze. Wspieranie rodziców w odkrywaniu ich rodzicielskiej przygody Rodzicielstwo to ważny obszar i miejsce nieustannej przygody. Chcemy pomagać rodzicom odkrywać przestrzeń współpracy z dziećmi. Jesteśmy otwarci na rozmowę o potrzebach dziecka, możliwościach rozwoju, żeby uczynić tę podróż jak najbardziej satysfakcjonującą. Dbamy o tworzenie atmosfery, w której uczniowie czują się bezpiecznie. Wspieranie w budowaniu więzi między uczniami i personelem przez wspólne działania, komunikację i wzajemne zrozumienie potrzeb. Równość i sprawiedliwość oraz otwarcie na potrzeby innych Dążymy do tego, aby każde dziecko miało prawo do bycia sobą, niezależnie od swoich zainteresowań, talentów czy cech indywidualnych. Promujemy równe i sprawiedliwe traktowanie dzieci, niezależnie od pochodzenia, płci czy innych cech, aby zapewnić im ochronę. Wartości, które opisaliśmy powyżej pomagają nam tworzyć kompleksowe podejście do ochrony przed krzywdzeniem, obejmując zarówno aspekty świadomości społecznej, jak i praktyczne działania mające na celu stworzenie bezpiecznego i wspierającego środowiska dla naszych najmłodszych dzieci (małoletnich).
Standardy Ochrony Małoletnich zostały przygotowane m.in. z uwzględnieniem: 1) Konwencji o prawach dziecka przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych dnia 20 listopada 1989 r.; 2) Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.; 3) Ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy; 4) Ustawy z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw; 5) Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniem przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Dziecko – Małoletni, tj. dziecko, które nie ukończyło 18 roku życia; 4) Rodzic/ Opiekun małoletniego (dalej jako Rodzic) – osoba, która jest uprawniona do reprezentacji dziecka, m.in. rodzic lub opiekun prawny, w tym rodzic zastępczy; 5) Przemoc – wszelkie czynności zabronione lub karalne, podejmowane względem małoletniego, w tym w szczególności polegające na ignorowaniu lub nieprzestrzeganiu Standardów przez Pracowników, Opiekunów lub innych małoletnich; czynności te mogą mieć formę m.in. psychiczną, fizyczną lub polegać na zaniedbywaniu
. ZASADY BEZPIECZNYCH RELACJI POMIĘDZY MAŁOLETNIMI 10.Relacje między małoletnimi są równie istotne jak relacje pomiędzy małoletnimi a pracownikami. 11. Małoletni mają swobodny dostęp do zasad bezpiecznych relacji oraz do wersji skróconej Standardów. 12. Dzieci uczą się szacunku dla czasu i przestrzeni innych, zarówno w kontekście zabawy, jak i rozmowy. Nauka empatii i gotowość do pomocy to ważne elementy budowania zdrowych relacji. 13.Niedopuszczalne są zachowania agresywne, w tym takie, które mają intencję wyrządzenia komuś przykrości lub krzywdy. 14.Niedopuszczalne jest naruszanie godności innego dziecka, w tym m.in. poprzez poniżanie, wyśmiewanie lub nieszanowanie granic. 15.Małoletni wiedzą, do kogo mogą zgłosić się w przypadku, gdy wystąpi sytuacja z udziałem innych małoletnich, w której będą odczuwać dyskomfort. W zakresie dostosowanym do ich rozwoju psychofizycznego, mają także wiedzę na temat bezpłatnego wsparcia oferowanego przez różne ośrodki, w tym numery bezpłatnych telefonów zaufania dla dzieci i młodzieży. 16.Szczegółowe zasady bezpiecznych relacji pomiędzy małoletnimi . Każdy małoletni ma prawo do prywatności i ochrony swoich dóbr osobistych, dlatego respektujemy je jako nadrzędne reguły w tym zakresie. Uczestnicy zajęć lub ich rodzice / opiekunowie prawni nie mogą utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych małoletnich bez wyrażenia zgody przez nas, jak również opiekunów / rodziców tych małoletnich oraz samych małoletnich. 3. W przypadku gdy decydujemy się na wykorzystanie wizerunku m.in. w naszych social mediach, na naszej stronie internetowej lub w portfolio, zawsze następuje to z uwzględnieniem poniższych zasad: 1) Dbałość o zgodę na wizerunek – zgodę uzyskujemy uprzednio od opiekuna małoletniego, ale także o ile jest to możliwe, od niego samego; w przypadku, gdy małoletni lub jego opiekun nie wyrażają zgody na utrwalenie jego wizerunku np. na fotografii lub filmiku – zapewniamy mu ochronę uniemożliwiającą rozpoznanie go na materiale audiowizualnym. 2) Nieprzekazywanie danych osobowych małoletnich lub ich opiekunów osobom nieuprawnionym, w tym w szczególności przedstawicielom mediów, bez wiedzy i zgody opiekuna małoletniego.
ROZPOCZĘCIE I ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ
Dziecko powinno zostać przyprowadzone na zajęcia na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć – chyba, że zgodnie z ustaleniami osobiście odbieram dziecko ze szkoły i przyprowadzam je na zajęcia.
Proszę o punktualne odbieranie dziecka po zakończonych zajęciach – moja odpowiedzialność jako organizatora trwa jedynie do zakończenia zajęć zgodnie z grafikiem.
ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ
Jeśli Twoje dziecko nie może uczestniczyć w zajęciach, obowiązuje Cię termin odwołania zajęć do godziny 18:00 w dniu roboczym poprzedzającym zajęcia. W przypadku niezgłoszenia lub niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach, zajęcia te przepadają i nie są odrabiane.
Jako organizator zastrzegam sobie prawo do odwołania zajęć w wyjątkowych sytuacjach, np. choroba lektora. W tym przypadku zajęcia nie przepadają, ale są odrabiane. W przeciwnym wypadku przysługuje Ci zwrot kosztów za te zajęcia.
DOBRA WSPÓŁPRACA
Zależy mi na współpracy z rodzicem lub opiekunem dziecka w celu rozwiązywania trudności związanych z jego zachowaniem w czasie zajęć.
Jeśli zachowanie uczestnika dezorganizuje pracę grupy, nie reaguje on na upomnienia lektora, a rozmowa z opiekunem prawnym dziecka nie przyniosła żadnych rezultatów, mogę odmówić jego uczestnictwa w zajęciach.
Procedura reklamacyjna
I. Zobowiązania ze strony Tyktak angielski dla dzieci
1. Zostaną zrealizowane cele merytoryczno/praktyczne kursu/szkolenia.
2. Szkolenie zostanie przeprowadzone w komfortowych warunkach pracy z uwzględnieniem odpowiedniego zaplecza dydaktycznego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć.
3. Prowadzący szkolenie będzie posiadał odpowiednie przygotowanie merytoryczne jak również dydaktyczne uwzględniające specyfikę pracy z osobami dorosłymi.
4. Jeżeli wystąpią w umowie, zostaną uwzględnione inne warunki przeprowadzenia szkolenia/kursu.
II. Zobowiązania ze strony Uczestnika kursu/szkolenia w stosunku do Tyktak angielski dla dzieci
1. Uczestnik będzie uczestniczył w kursie/szkoleniu, a nieobecności na zajęciach zostaną usprawiedliwione.
2. Uczestnik kursu/szkolenia dostosuje się do reguł panujących w grupie, opierających się na zasadach współżycia społecznego.
3. Uczestnik kursu/szkolenia w miarę swoich możliwości będzie brał udział w zadaniach zorganizowanych przez prowadzącego a niezbędnych do zrealizowania celów merytoryczno/praktycznych kursu/szkolenia.
III. Przedmiot reklamacji oraz możliwe formy rekompensaty.
1. Uczestnik szkolenia/kursu ma prawo złożyć reklamację o ile nie zostaną zrealizowane warunki umowy oraz warunki w pkt. I niniejszej procedury.
2. Reklamacja powinna być złożona przez Uczestnika w formie pisemnej w siedzibie firmy: Ul. Kilińskiego 11 Środa wlkp 63-000 Możliwe jest również złożenie reklamacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Reklamacja może być złożona najpóźniej 7 dni od dnia zakończenia zajec. 4. Reklamację rozpatruje właściciel Tyktak angielski dla dzieci Pani Aleksandra Paillard w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
5. Organizator zajec przewiduje następujące formy rekompensaty za uznaną reklamację: powtórzenie zajęć , rabat za odbyte zajęcia lub rabat za przyszłe zajecia. 6. Niniejsza procedura obowiązuje od dnia 1.01.2024
NIP
7861731298
REGON
526930915
PŁATNOŚĆ ZA ZAJĘCIA
Płatność za udział dziecka w zajęciach należy uregulować za pośrednictwem Przelewy 24 lub przelewem na konto bankowe:
nr rachunku: 02 1090 1418 0000 0001 5606 0653 Santander Bank
Aleksandra Paillard Tyk Tak angielski dla dzieci
tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika, dzień i godzina zajęć
Warunkiem uczestnictwa dziecka w zajęciach jest dokonanie płatności najpóźniej 24 godz. przed zajęciami.